شکن جگر
نمایش پستها با برچسب کلاً. نمایش همه پستها
نمایش پستها با برچسب کلاً. نمایش همه پستها
سهشنبه، خرداد ۳۱
دوشنبه، اردیبهشت ۱۲
سهشنبه، آذر ۹
چون دو دریچه
هم او تنهاست، هم من
نشسته ایم رو به روی هم
حرفی نیست،
نگاه چرا
من او به نگاه می کنم، او به من
نه او به سمتم می آید، نه من به او نزدیک می شوم
می رویم
هر دو تنها می رویم
هر دو تنها می مانیم
من و شب.
پ.ن. چرا از هرچی می نویسم بدم میاد؟
سهشنبه، آبان ۴
در باب "گیومه"ء
تو
با تمام سختی
روزی
عشق من بودی.
حالا
هنوز
"عشق" من هستی
اما
عشق "من" نیستی
دنیا
با تمام سختی
روزی
جای بهتری برای زیستن بود
وقتی گیومه نداشت.
پ.ن. این شعر سپید نیست، یبوست مغز است. من هنوز هم از شعر سپید متنفرم.
شنبه، مهر ۲۴
چهارشنبه، مرداد ۱۳
این پست چندش ناک است
عود می کنه گاهی به هر حال. هنوز هیچ درمان قطعی ای واسه بی مزه بازی پیدا نشده.
اول : این
و بعد حرکت خز مربوطه:
قسم به شوری اشکم که در دهان خودم / به گله ام که رمیده است از شبان خودم
قسم به لیلی و فرهاد، آدم و حوا / و عشق های مشابه و در زمان خودم
به 7 سال و 3 ماه و 2 روز خاطره ام / که عشق پاره تان می کند، به جان خودم
پ.ن. یه چیزی -که فک کنم بدونم چیه- هست که آگاهانه هلم می ده به سمت نوشتن و پابلیش کردن همچین چیز مسخره ای که...به هر حال...هیچی. خلاصه که خودم می دونم اما...هیچی. ایشالا که می شه.
یکشنبه، مرداد ۳
دوشنبه، خرداد ۳۱
یکشنبه، خرداد ۹
و این غمین ترین قصه ی دنیا بود
آدم های قصه گیج و گم و معلق مانده بودند میان داستان های تلخِ به آخر خوش شاهنامه نرسیده ی غمگینشان، غافل که قصه گو مدت هاست خوابش برده.
پ.ن. جاهای بد قصه خوابش برده.
پ.ن. جاهای بد قصه خوابش برده.
جمعه، خرداد ۷
Prowblematicity
موافقید که این یک اصل کلی و فراگیر است که هرچه فرآیندی با سرعت بیشتر و در زمان کمتری انجام گیرد، بازدهی آن پایین تر و نتیجه اش ناقص تر و خطاپذیرتر است؟
خب. همین طوری داشتم به این فکر می کردم که زن ها زودتر از مردان به بلوغ فکری می رسند.
پ.ن. بله، من هم مثل شما از این موجود سرد تلخ بی نمک مشمئزکننده ی رقت انگیز حوصله سر بر خسته شده ام. بالأخره.
پ.پ.ن. تولدت مبارک.
پ.پ.ن. تولدت مبارک.
سهشنبه، اردیبهشت ۷
آری، این چنین است برادر
این چنین است که ما،
ملحدان رقت بار و ترحم برانگیز عصر درخشان استخرهای کم عمق خانگی،
- که طرح بی کرانی از دریا ضمیمه ی تصورمان از شناییدن بود-
هراسان و ناباور
بغض های ترک خورده مان را با دود بند می زنیم؛
تفبند می کنیم.
پ.ن. یاد نادر ابراهیمی -همچون وامش بر گردن ما- ماندگار.
چهارشنبه، اردیبهشت ۱
سیگارش را گیراند، پک عمیقی زد، نگاه حاکی از تجربه اش را -گویی که تصویر خاطره ای را در ذهن تجسم می بخشد- از دوستان فیلسوف منحرف جنسی اش به سوی افق گرداند و گفت: بله
موقعیت هایی که از ابتدا می دانید به فاجعه ختم خواهند شد معمولاً به چیزهای خیلی بدتری ختم می شوند.
دوشنبه، فروردین ۲۳
Bang
FYI, one seventh is a fucking great probability when you're playing Russian roulette.
پ.ن. امروز عطر جوپم تمام شد. خیلی چیزهای دیگرم نیز
سهشنبه، فروردین ۱۰
شنبه، اسفند ۲۹
89
ضمن تبریک فرارسیدن نوروز باستانی و آغاز سال نو، از همین جا برای مردم اقصی نقاط جهان آرزوی سالی سرشار از ظلم، خفقان، ترس، زورگویی، دروغ، تقلب، باتوم، اشک آور، گلوله ی رنگی، حقیقی، ساچمه ای، توهین، تجاوز، نوشابه، پرونده سازی، تهمت، دستگیری، اعتراف، دانشجوی ستاره دار، توقیف، پارازیت، فیلتر، زندان، وثیقه، تبعید، اعدام، حراست، بسیج، پلیس ضدشورش، سپاه، لباس شخصی، شورای نگهبان، انواع احمد های جنتی، خاتمی و "نژاد" های دیگر این گونه، صدا وسیمای ج.ا.، کیهان، فصل الخطاب، جان ناقص و در یک کلام دیکتاتوری را دارم.
توضیح: بله، ما به قاعده ی "دیگی که واسه من نجوشه می خوام سر سگ توش بجوشه" معتقدیم.
توضیح تکمیلی: بله، ما همچنین معتقدیم که این دیگ لااقل حالا حالاها برای ما نخواهد جوشید.
Labels:
افتخارات ملی,
دولت خدمتگزار,
سیاست,
صدا و سیماییزم,
کلاً,
موفقیت
جمعه، اسفند ۱۴
Lose, Lost, Lust
و آدم ها کلاً 2 دسته ن:
اون هایی که نداشته ن و اون هایی که از دست داده ن.
به انضمام دسته ی حد واسط و ناپایدار "از دست خواهند داد".
پنجشنبه، اسفند ۱۳
چهارشنبه، اسفند ۱۲
الف لام لاو
ای کسانی که ایمان آورده اید!
بکشید بیرون از عشق.
واسه فاطی تنبون نخواهد شد.
زندگی تان را بکنید.
باشد که مغزهاتان باکره بماند؛ ارواحتان نیز.
جمعه، دی ۲۵
Palasidation
مغز نویسنده ی وبلاگ مورد نظر پلاسیده است؛ لطفاً بعداً مراجعه کنید.
The mind of the writer of the weblog you're visiting is currently not available. Please try again later
بوق- بوق- بوق - بوق
پ.ن. هر چی نگا می کنم می بینم چندین ماه از آخرین باری که یه پست نسبتاً خوب تو این وبلاگ نوشتم که به دل خودم بشینه لااقل می گذره. باید یه کاری کنم ملت که پیجمو وا می کنن سلکشن پستام بالا بیاد مثلاً یا اصن بگم خود بلاگر یه جوکی چیزی سرهم کنه بذاره جلوشون آبرومون نره پیش مردم.
اشتراک در:
پستها (Atom)
