چهارشنبه، مرداد ۱۳

این پست چندش ناک است

عود می کنه گاهی به هر حال. هنوز هیچ درمان قطعی ای واسه بی مزه بازی پیدا نشده.

اول : این

و بعد حرکت خز مربوطه:

قسم به شوری اشکم که در دهان خودم / به گله ام که رمیده است از شبان خودم
قسم به لیلی و فرهاد، آدم و حوا / و عشق های مشابه و در زمان خودم
به 7 سال و 3 ماه و 2 روز خاطره ام / که عشق پاره تان می کند، به جان خودم

پ.ن. یه چیزی -که فک کنم بدونم چیه- هست که آگاهانه هلم می ده به سمت نوشتن و پابلیش کردن همچین چیز مسخره ای که...به هر حال...هیچی. خلاصه که خودم می دونم اما...هیچی. ایشالا که می شه.

۴ نظر:

امین گفت...

به هر خال...
میگم که...
چیزه...
مث آدم حرف بزنی بهتره...
شاید بقیه هم فهمیدن، از کجا میدونی نمیفهمن؟

مريم گفت...

هيچي نوشتن ته جمله روش خوبيه برا اينكه هم بنويسي و هم ننويسي

سعید گفت...

امین، رطب خورده منع رطب، چی؟ بیگید... چون کند

مريم گفت...

دايورت. گاهي نميشه، بايد كاري كني بشه