سه‌شنبه، تیر ۲۳

Mediawn

با وجود گذشت یک ماه از برگزاری دهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری در ایران و حوادث پس از آن، اکثریت قریب به اتفاق رسانه های داخلی و خارجی، به مانند مسئولان و سردمداران دستگاه ها و جناح های مختلف همچنان مصرانه به احمق فرض کردن مردم هشیار و آگاه میهنمان ادامه می دهند. توجه شما را به گزارشی از کامران نجف زاده در همین زمینه جلب می کنم.

پ.ن. بازم دم bbc گرم که لااقل کارشو بلده.
پ.ن.2. اما از شوخی گذشته، تغییرات مفهومی به شدت نگران کننده ای تو برنامه های تلویزیون، مخصوصاً سریالا و کارتونا مشاهده میشه. البته این تغییرات که قرار بوده خیلی هوشمندانه و ظریف اعمال بشه به شدت تو چش می زنه، اما با این حال از ملتی که انسبت به "نرگس" و "چهارخونه" و "جومونگ" اون شکلی ابراز احساسات می کنن هیچی بعید نیس. حالا ماها هیچی، نسل بعدو بگو که قراره با کارتونای عمو عزت و کتابای سفاک هرندی بزرگ شه.
پ.ن.3. جا داره همین جا نسبت به عادت کردنم به وجود کامنت در این وبلاگ هشدار بدم. نذارید بد عادت شم، کار به "وبلاگ قشنگی داری، به خونه ی کوچیک منم سر بزن" می کشه ها. از ما گفتن.

۲ نظر:

بهروز گفت...

برای اینکه بد عادت نشی فقط !
و اینکه گزارش جذاب این آقای نجف زاده کوش پس ؟D:

سعید گفت...

بیکار شدی تند تند پست میذاری، بعدم هی میای سر میزنی میبینی که کامنت نداری! بیکار! بیا این هفته بریم بستنی بخوریم! دو روزه هی میخوام بهت زنگ بزنم نمی شه. آهنگه چی شد؟ گرفتی از کسی؟
راستی، صبحا یه کارتون خمیری گذاشته دیدی؟ اسم خودشو نمی دونم، ولی اسم شخصیتاش بهمن و سارا بود. خیلی حال داد! ببین حتمن:دی